13.6.2010 - 9. výjezd - Mikulčin Vrch

09.06.2010 09:23

1. Pozvánka:

Nazdar bikeři,

po 3 týdnech, kde jsme projížděli okolí Horňácka se zas podíváme na jinou stranu Bílých Karpat. Konkrétně se bude jednat o Mikulčin Vrch-Penzion Patrik. Opět budou dvě možnosti cestování (jak pro bikery, tak pro silničáře).

Sraz: neděle 13.6.2010 v 9:00 před Sklípkem

Trasa 1-MTB: Strání-U Křížku-Studený Vrch-Troják-Mikulčin-Vrch-Březová-Strání

Trasa 2-silnice: Strání-Březová-Lopeník-Troják-Mikulčin Vrch a zpět

- Penzion Patrik Mikulčin Vrch

2. Ohlédnutí:

Nazdar bikeři, tak nevím, či to bylo počasím nebo čím, ale na startu se nás sešlo pouze čtyři. Doufám, že to bylo pouze vylekáním se z večerní bouřky, která nadělala velkou spoušť (o tom jsme se mohli přesvědčit hlavně na Mikulčáku), a že příští týden nás bude opět dosti.

No ale abych se vrátil k samotnému výšlapu. Počasí bylo ideální, žádný vítr, ani pařák jako v sobotu, takže bych řekl ideální podmínky zdolávat kopečky. Bohužel noční bouřka nám opět zhatila plány, takže cesta lesem opět nebyla možná, takže jsme se vydali po cestě.

Cesty pěkně ubíhala, takže za nějakou hodinku a půl jsme byli na místě určení tedy Mikulčin Vrch - Penzion Patrik. Vyprahlí jak Sahara, jsme samozřejmě měli chuť na malé občerstvení, bohužel nemile nás překvapilo, že penzion Patrik obsluhuje pouze ubytované. Dalším překvapením (tentokrát milé), kterého jsme se u penzionu dočkali bylo, že nás dojel další biker ze Strání.

Po krátkém pokochájí krásným, i když oparovým výhledem na okolní krajinu (viz. fotogalerie) jsme si řekli, že ujedem ještě asi 2 km po hřebeni a zakotvíme v horské chatě Valmont. Po doplnění tekutin, jsme se opět vydali na jízdu. Jedna polovina toho měla ještě málo, takže se vydala poznávat krásy dál na slovenskou stranu. Druhá polovina se vydala po stejné trase na cestu domů. Zpátky to šlo o něco rychleji :-) a tak za 40 minut jsme byli doma. Po kouknutí na tachometr jsem zjistil, že jsme ujeli 36 km (druhá polovina, která se vydala na ještě dál počítám, že ujela tak cca 65 km možná i více).